سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسامی اصلاح طلبانی که حاضر به مناظره نشدند اعلام شد

به دنبال فضاسازی های کاذب برخی رسانه ها

مجری برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» در پاسخ به موج آفرینی های خلاف واقع برخی رسانه ها، اسامی اصلاح طلبانی را که حاضر به شرکت در مناظره های زنده سیما نشدند، اعلام کرد.
«وحید یامین پور»، شنبه شب با اشاره به پخش اخباری در برخی از سایت های خبری درباره مناظرات تلویزیونی گفت: من قصد نداشتم این اسامی را اعلام کنم ولی با توجه به برخی مطالب خلاف واقع در برخی سایت ها، مجبورم برای تنویر افکار عمومی این اسامی را اعلام کنم.
وی گفت: از آقایان «مجید انصاری»، «محمدرضا تابش» نماینده اردکان در مجلس، «احمد مسجد جامعی» عضو شورای شهر تهران، «سیدمحمود دعایی» مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، «مسیح مهاجری» مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی،«محمدی علی کریمی» نماینده کرمان در مجلس، «حمیدرضا کاتوزیان» نماینده تهران، «حسین مرعشی»، «محمدرضا خباز» نماینده مردم کاشمر، «الیاس حضرتی» نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی و «قدرت الله علیخانی » نماینده قزوین که از چهره های شناخته شده و سرشناس اصلاح طلب هستند، دعوت کردیم.
یامین پور افزود: برخی از این آقایان به دعوت ما جواب رد دادند، بعضی نیز شرط و شروطی گذاشتند که برای این برنامه غیرممکن بود، برخی امروز و فردا کردند، و بعضی از افراد از جمله آقای علیخانی گفته اند که بزودی در مناظره حاضر می شوند.
وی متذکر شد: ما برای این برنامه از چهره های منطقی و شناخته شده دعوت کرده ایم در حالی که افرادی را که برخی سایت ها به آنها اشاره کرده اند از نظر ما چهره هایی ناشناخته اند و اگر دعوت شوند در مراحل بعدی خواهند بود.



کلمات کلیدی : روبه فردا، اصلاح طلبان، رسانه ها

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...